Torba od Ani

Dwa dni temu po przyjściu do domu czekała na mnie torba od Ani z bloga Miśkowa Chata. Bardzo Ci dziękuję za taki fajny prezent, z kolorem trafiłaś idealnie. Została już przetestowana na zakupach, bardzo dużo pomieściła :). I jak tylko zobaczyłam materiał w kropki to zaczęłam się śmiać i od razu przypomniałam sobie, że kilka dni wcześniej zastanawiałam się, czy nie ustawić podobnego wzoru jako tło bloga. Po jednym spojrzeniu na torbę od razu musiałam je na takie zmienić.




Oczywiście od razu Felunio musiał w niej zanurkować. :)

Na dnie torby mój odkrywca znalazł taki skarb.


Woreczek z płatkami róż pachnie prześlicznie! ;)



2 komentarze :

  1. bardzo się cieszę że Ci się podoba :) co do koloru to ktoś mi podpowiedział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna torba. Widać od razu, że i kotu się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :)

Cross, my passion way - moje pasje © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka